miércoles, 25 de febrero de 2015

Peratallada. La Catalana 53Douze

Tot i el fort vent que es preveu per la zona de l'Emporda tornem anar a Peratallada. Avui ja estic totalment recuperat del fort cop d'aire que vaig agafar  i tinc ganes d'aprofitar el dia ja que ultimament no puc entrenar massa :(
que millor que una carrera?


Sortim 148 corredors entre totes les categories i rapidament em moc per la part alta del paquet evitant caigudes i notant laire a la cara. La primera volta la passo be pero en la segona el fort vent lateral acaba de trencar la carrera en una de les interminables rectes del circuit. No estic amb els primers pro estic en carrera i anem forts en un grup que hi ha bastants francesos. En la ultima volta s'organitzen contra el vent per marxar sols pero no sense mi :) En total marxem 8 correrdors que entrem a 8.45 del guanyador. Tot i aixi sorprenentment faig el 2º de M30.


Classificació : LA CATALANA
Lloc de celebració : PERATALLADA
Data : 25/02/15
Classe de la prova : CS / Socials
Distancia : 92 Kms - Promig :42.14 Kms/h
----------------------------------------------------------------------
49 101 SABATE,Marc MA-30 BIKETRAINING CLUB CICLIST 02:19:45 8:45 min.

No hay comentarios: